
HIPOTENTIAL PERSONĪBAS IZAUGSMES LEKCIJAS
Zelta video lekciju izlase
Īpašā izlasē esam apkopojuši 10 pieprasītākās un augstāk novērtētākās video lekcijas no iepriekšējām sezonām.
VISAS 10 LEKCIJAS PAR 75€
7,50€/par lekciju
Piedāvājums
- 60% izdevīgāk, nekā iegādājoties lekciju atsevišķi.
- 10 lekcijas augstas kvalitātes video ierakstā, katras lekcijas ilgums - 90 minūtes.
- Iegādājies un skaties uzreiz.
- Visas lekcijas pieejamas neierobežotu laiku.
VIENA ATSEVIŠĶA LEKCIJA PAR 20 €
20,00€/par lekciju
Piedāvājums
- Izvēlētā lekcija augstas kvalitātes video ierakstā, katras lekcijas ilgums - 90 minūtes.
- Iegādājies un skaties uzreiz.
- Lekcija pieejama neierobežotu laiku.

PLAŠĀK PAR KATRU LEKCIJU UN LEKTORU
Lektors - Indulis Paičs, teologs, mācītājs, pieprasīts lektors, vairāku grāmatu autors, kristīgās meditācijas un apzinātības skolotājs.
Lekcijas apraksts - "Lai cilvēks varētu pilnvērtīgi dzīvot, nepieciešams “pareizs” stresa līmenis. Ja izaicinājumu ir pārāk maz, rodas apātija un nemiers (“Kāpēc manā dzīvē nekas nenotiek?”). Ja izaicinājumu ir pārāk daudz, rodas cita veida depresija vai trauksme (“Kā lai tieku galā ar tik milzīgu atbildības apjomu?”).
- Kā var vadīt savu stresu? Kā tas veidojas un kādas ir tā sekas?
- Ko nozīmē dzīve “plūsmā”?
- Kādi paņēmieni pielietojami, lai arī pašā saspringtākajā situācijā nepazaudētu pamatu zem kājām?
- Kad ir jāuzticas, bet kad – jāveic gribas mobilizācija?
- Kāda loma dzīves uztverē ir mūsu apziņai un pasaules uzskatam?
Šajā lekcijā mācīsimies dzīvot, bet nepārdzīvot.
Lektore - Dr. med. Vita Skuja, medicīnas zinātņu doktore, gastroenteroloģe, iekšķīgo slimību āste, gastrointestinālās enodskopijas speciāliste klīnikās Anti-Aging Institute, Capital Clinic Riga, Rīgas Austrumu klīniskajā universitātes slimnīcā. Anti-Aging Institute metodiskā vadītāja. Rīgas Stradiņa universitātes docētāja. Eiropas Gastroenterologu Asociācijas (United European Gastronetrology) mācībspēks, biedru kopsapulces locekle. Latvijas Jauno gastroenterlogu biedrības dibinātāja, valdes locekle.
Lekcijas apraksts - "Mēs visi pazīstam cilvēkus, kas pie bēdām vai ikdienas stresa nevar ieēst neko. Tāpat mēs zinām cilvēkus, kas šādos apstākļos to tik vien dara kā našķojas un pastāvīgi virina ledusskapja durvis.
Izrādās to nodrošina zarnu – smadzeņu ass (gut-brain axis) – tas, kā gremošanas sistēma sadarbojas ar nervu sistēmu un smadzenēm. Vēdera veselībai ir būtiska nozīme mūsu labsajūtas veicināšanā, kā arī nervu sistēmas nepareiza darbība ietekmē gremošanas sistēmas sūdzību attīstību.
Būtiska loma zarnu – smadzeņu ass darbībā ir zarnu mikrobiomam – visu zarnās mītošo baktēriju, sēnīšu un vīrusu kopai, kas caur zarnu sieniņu ar bioloģiski aktīvu vielu palīzību, ietekmē visa organisma, t.sk. smadzeņu un nervu sistēmas darbību.
Zarnu mikrobioms ir vēl viens cilvēka orgāns, par kura veselību jārūpējas. Zarnu mikrobioms kā sūklītis uzsūc mūsu ikdienas ieradumus, lietotos medikamentus, esošās un pārslimotās slimības. Tas ietekmē mūsu genus, nodrošina mūsu veselību, dzīvildzi, dzīves kvalitāti un nodrošina mūsu labsajūtu.
Lekcijā uzzināsiet praktiskus ieteikumus par to, kā rūpēties par zarnu mikrobiomu ikdienā, lai justos enerģijas, miera un labsajūtas pilni."
Lektors - Nils Konstantinovs, Pusaudžu un jauniešu psihoterapijas centra vadītājs un pusaudžu terapeits, Čārlza Universitātes 1. medicīniskās fakultātes doktorants Psihopatoloģijā un medicīnas psiholoģijā. Ir vairāku grāmatu autors, divkārtējas Prozas lasījumu laureāts, oriģināldramaturģijas konkursa uzvarētājs, vadījis meistarklases terapeitiskajā rakstībā. Ikdienā strādā ar jauniešiem, palīdzot tikt galā ar dažādām dzīves un mentālās veselības problēmām, kā arī ļaujot attīstīt maksimālo potenciālu jaunajiem mūziķiem un sportistiem.
Lekcijas apraksts - "Rakstīšana ir sarežģītākā prasme, kuru spēj apgūt cilvēks. Tajā apvienojas prāta koncentrēšana, dziļi atmiņas procesi, augsti koordinētas motoriskās kustības un iekšējo stāvokļu pārvēršana zīmēs un simbolos. Tieši tāpat kā rakstot mēs spējam iznest uz āru savu iekšējo pasauli, tā arī pašu rakstīšanas procesu var izmantot, lai veidotu un ietekmēto savus iekšējos procesus - domas, atmiņas, sajūtas. Šajā terapeitiskās rakstības nodarbībā Jums būs iespēja apgūt un izmēģināt vairākas tehnikas, kas ļaus ar rakstīšanas palīdzību labāk izprast un vieglāk mainīt savus iekšējos procesus, domas un sajūtas. Nodarbības mērķis ir sniegt vienkāršus, ikdienā pielietojamus rīkus, kas ikvienam palīdzēs mierīgāk, veiksmīgāk un vienkāršāk “rakstīt” savu dzīves stāstu."
Lektore - Dr. Marta Celmiņa, sertificēta pediatre. Specializējusies zīdaiņu, bērnu un pusaudžu miega slimību atklāšanā, ārstēšanā, novērošanā un pētniecībā. Miega izmeklējumu (polisomnogrāfija, poligrāfija, multiplais miega latentuma tests) speciāliste. Asistenta p.i. RSU Pediatrijas katedrā. Latvijas Miega apnojas speciālistu asociācijas sekretāre. Zināšanas papildinājusi vairākos miega centros Lielbritānijā un Zviedrijā. Regulāri prezentē miega pētījumu rezultātus un papildina zināšanas gan starptautiskās, gan vietējās konferencēs, kongresos un sēdēs. Vairāku starptautisku un vietēju publikāciju autore/līdzautore.
Lekcijas apraksts - "Lekcijas laikā kopā ar pediatri-miega ārsti Martu Celmiņu domāsim par aktuālo miega kvalitātes jautājumu - gan par populārākajiem miega kvalitātes traucēkļiem, gan arī veidiem, kā to uzlabot, ņemot vērā katra cilvēka unikālo kontekstu. Marta līdzdalīs gan zinātnisko skatupunktu un jaunāko pētījumu rezultātus, gan arī veidus, kā zinātnes atziņas pārnest praktiskā ikdienas miega kvalitātes uzlabošanā - kā pieaugušajiem, tā arī bērniem."
Lektors - Indulis Paičs, teologs, mācītājs, pieprasīts lektors, vairāku grāmatu autors, kristīgās meditācijas un apzinātības skolotājs.
Lekcijas apraksts - "Gan dzīves kāpumi, gan kritumi mūs veido, tomēr iet cauri šiem posmiem var iet ļoti dažādi. Kādiem cilvēkiem cauri grūtībām izdodas attīstīt dzīvesspēku un psiholoģisko noturību, ko tautā mēdz saukt par “krampi”, bet kādus grūtības mēdz salauzt. Lekcijas laikā pārrunāsim, ko nozīmē psiholoģiskā noturība, kā to attīstīt un kādi faktori to ietekmē. Papildus pārrunāsim arī praktiskus principus, ko pielietot ikdienas neskaidrības un šaubu brīžos, uzturot jēgpilnu dzīves virzību. Lekcijas saturs noderēs gan analizējot iepriekšējo dzīves pieredzi, gan arī gatavojoties nākotnes pārmaiņām."
Lektors - Marks Jermaks, sertificēts psihoterapijas speciālists, lektors, raidījuma “Mīlestības terapija” līdzautors (2014-2019).
Lekcijas apraksts - "Vai no sapņiem var būt kāds labums? Vai tie nav tikai haotiski impulsi vai atmiņas par iepriekšējas dienas notikumiem? Vai sapņu analīze ir kaut kas ezotērisks un neder pragmatiķiem? Darbs ar sapņiem var kļūt par vērtīgu sevis izpratnes avotu, kanālu, kas ļauj dziļāk piedzīvot apkārt notiekošo un gūt noderīgas atziņas savai ikdienai. Dažādas psihoterapijas skolas piedāvā konkrētas pieejas darbam ar sapņiem, un daļu no tām var lietot arī patstāvīgi.
Savā personīgajā ceļā un arī psihoterapijas praksē esmu izgājis ceļu no pilnīgas skepses līdz cieņpilnai attieksmei pret šo dzīves dimensiju. Iespējams, lekcija „Kā izprast savus sapņus? Mīti un praksē pierādītas metodes” arī Tevi pamudinās mainīt savu attieksmi, atklājot savu iekšējas gudrības un iedvesmas avotu. Vakara laikā pārrunāsim saprotamu un praktiski noderīgu pieeju sapņu analīzei, atmaskosim populārus mītus par sapņiem, apcerēsim konkrētas metodes, kas noder patstāvīgai sapņu analīzei ar mērķi pielietot sapņu vēstījumu ikdienas dzīvē."
Lektors - teologam un biedrības "Elizeja" līdzdibinātājam Kasparam Simanovičam ir ar izcilību iegūts maģistra grāds teoloģijā un reliģiju zinātnē, kā arī 25 gadu pieredze mācītāja darbā. Viņu interesē filozofija, psiholoģija un cilvēka attiecības ar realitāti.
Lekcijas apraksts - "Radīt vēlamu pirmo priekšstatu ne vienmēr izdodas tieši tā, kā bijām plānojuši, jo tas ir process, kurā iesaistīti uzreiz dažādi faktori un šo procesu detalizētāk apraksta sociālās psiholoģijas zinātne. Tajā pat laikā pozitīvam pirmajam priekšstatam, atkarībā no komunikācijas konteksta, var būt ļoti nozīmīga loma. Lekcijas laikā Kaspars Simanovičs līdzdalīs biežākos mītus un domāšanas kļūdas attiecībā uiz pārliecinošu sevis pasniegšanu. Tāpat arī praktiskā gultnē tiks apskatītas reālas metodes dažāda līmeņa komunikācijas uzlabošanā."
Lektore - Ieva Stokenberga - Dr. psych., LU Psiholoģijas nodaļas vadītāja, asociētā profesore, māca psiholoģijas vēsturi, sociālo psiholoģiju, vada sociālpsiholoģiskos treniņus un seminārus. Paralēli vada seminārus organizācijās saistībā ar komandas veidošanu, darba efektivitātes veicināšanu, sadarbību ar klientiem. Latvijas Jauno zinātnieku apvienības biedre.
Lekcijas apraksts - "Ideja par to, ka laba humora izjūta palīdz saglabāt možu garu un spēju pretoties dzīves grūtībām, mūsu priekšstatos mājo sen. Tai piemērus varam atrast literatūrā, kinofilmās un dzīves pieredzē. Psiholoģijā kopš 20.gs. 80.gadiem veikti dažādi pētījumi, kas ļauj šo ideju kritiski novērtēt. Lekcijā runāsim par to, vai tiešām humors saistīts ar labāku psihisko veselību, kādi mehānismi varētu būt šādas saistības pamatā, un kā tas attiecas uz dažādām humora izpausmēm. Ar veselību joki mazi, taču sevi pašu nevajag uztvert pārāk nopietni, tāpēc Jaunajā gadā aicinu biežāk paskatīties uz notiekošo ar smaidu."
Lektors - Kristaps Kravalis (kristapskravalis.com) - teoloģijas maģistrs, psiholoģijas bakalaurs, HiPotential.lv veidotājs un vadītājs. Personīgās produktivitātes un "high performance" treneris. 10 gadu garumā pētījis personīgās efektivitātes/produktivitātes tēmu teorētiskā un praktiskā līmenī. No apkopotajām zināšanām caur kursiem, nodarbībām, grāmatām, pētījumiem un personīgās pieredzes, izstrādājis augstas personīgās produktivitātes principus un prakses.
- Vadījis vairāk nekā 500 ar personības izaugsmi un personīgo produktivitāti saistītus pasākumus, strādājot ar tādām organizācijām kā Tele2, SEB, Amserv, RTU, RSU, Latvijas Valsts Meži, Big Bank, SIF, Magnetic Latvia, LMA, fonds “Viegli” u.c., kā arī vairāk nekā 40 skolās Latvijā ar skolēniem un pedagogiem.
Lekcijas apraksts - "Mēs visi esam saskārušies ar situāciju, kad uzdevuma ieraksts plānotājā nebūt nenozīmē, ka tas patiešām tiks izdarīts. Plānošana, organizēšana, strukturēšana pati par sevi nestrādā, ja tai līdzi neseko efektīva darbība. Plānošana un darīšana ir divas papildinošas monētas puses. Tik daudziem cilvēkiem, kas bruņojušies ar labākajiem plānotājiem, aplikācijām un gadžetiem, gluži vienkārši trūkst efektīvas darbu izpildes stratēģijas. Tādos gadījumos enerģiju, ko ieguldām plānošanā un domāšanā (kas nereti pārvēršas par “overthinking”) ir vērts pārnest uz darīšanu. Labāk izdarīts, nekā perfekti saplānots. Katram no mums ir efektīva darītāja potenciāls, bet šī potenciāla atklāšana nav viegls ceļš, kas prasa nopietnus lēmumus, drosmīgu rīcību un darbu pie ieradumu maiņas. Lekcijā katrs dalībnieks varēs iepazīties ar dažādām izpildes stratēģijām kā savu spēcīgāko personīgās produktivitātes ieroci, kas nereti pārspēj labākos plānošanas rīkus, palīdzot sasniegt vēl nebijušus rezultātus.
Lekcijas programmas punkti:
- Ievads, ekskurss dažādu personīgās produktivitātes skolu un autoru izpildes stratēģijās;
- Infradiānie, cirkadiānie, ultradiānie cikli un to pielāgošana izpildes stratēģijām;
- Deep work principi;
- Prokrastinācijas (atlikšanas) psiholoģija;
- Teorijas ieviešana praksē - personīgo izpildes stratēģiju izstrāde."
Lektors - Indulis Paičs, teologs, mācītājs, pieprasīts lektors, vairāku grāmatu autors, kristīgās meditācijas un apzinātības skolotājs.
Lekcijas apraksts - "Psihoterapija ir nopietns un vērtīgs ieguldījums savas personības attīstībā un konkrētu psiholoģisku vai attiecību problēmu risināšanā. Speciālista vadībā ir iespējams strādāt mērķtiecīgi un cerēt uz labiem rezultātiem.
Bet tomēr – vai cilvēks var censties palīdzēt arī pats sev? Kur un kādas ir pašpalīdzības robežas? Vai es varu būt pats sev “terapeits”? Kā nepalaist garām reālas iespējas uzlabot situāciju saviem spēkiem un vienlaikus - nenokavēt brīdi, kad pats galā netikšu un jālūdz palīdzība “no malas”? Šajā lekcijā runāsim par pašpalīdzību – tās iespējām, veidiem, metodēm un arī to robežām."
BIEŽĀK UZDOTIE JAUTĀJUMI UN ATBILDES
1. Reģistrējaties lapā pievienotajā reģistrācijas formā, izvēloties attiecīgās lekcijas.
2. Apmaksājiet rēķinu, ko nosūtīsim e-pastā.
3. Uzreiz pēc rēķina apmaksas e-pastā nosūtīsim lekcijas video saiti (-es).
Lekciju varēs skatīties jebkurā ierīcē, kas atbalsta Youtube - datorā, planšetē, telefonā, TV u.c. ierīcēs.
Lekcijas video ieraksts būs pieejams neierobežotu laiku - to varēs skatīties Youtube platformā gan neierobežotu laiku, gan neierobežotu reižu skaitu.
Jā, šim nolūkam reģistrācijas anketā zemāk esam iekļāvuši atsevišķu sadaļu, kurā ierakstīt organizācijas rekvizītus, lai rēķinu varam noformēt uz tiem.
Nē, šīs lekcijas nav pieejamas publiski. Reģistrētie dalībnieki, iegādājoties lekciju, e-pastā saņem privātu skatīšanās saiti Youtube platformā.
Katras lekcijas ilgums ir 2 akadēmiskās stundas jeb 90 minūtes.
